.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی مجمع نیک‌اندیشان و دوستداران ساری در بیت آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران برای ایجاد اتحاد بین مسؤولان امور شهری مرکز مازندران تشکیل شد..... آیت الله طبرسی: ساری بعد از 90 سال در حال تحول است / فرزندان شهر نباید تخریب شوند
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی مجمع نیک‌اندیشان و دوستداران ساری در بیت آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران برای ایجاد اتحاد بین مسؤولان امور شهری مرکز مازندران تشکیل شد.....(ادامه)
عضو دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خصوص حکم شرعی ریش پروفسوری، پوشیدن ساپورت، چادر براق،‌ کفش پاشنه‌بلند و کلیپس توضیحاتی ارائه کرد. حکم شرعی ریش پروفسوری، پوشیدن ساپورت، چادر براق،‌ کفش پاشنه‌بلند و کلیپس
عضو دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خصوص حکم شرعی ریش پروفسوری، پوشیدن ساپورت، چادر براق،‌ کفش پاشنه‌بلند و کلیپس توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
مد جدید عروسی بچه پولدارها
برخی شرکت‌های خدمات عروسی در تهران می‌گویند در صورت تمایل مشتری، می‌توانند عروسی آنها را در استانبول یا آنتالیا برگزار کنند. (ادامه)
بازار جدید خدمات عروسی/ آتلیه در آنتالیا عقدکنان در استانبول
«ما برای تبلیغمان در شبکه‌های ماهواره‌ای ٤٠ هزار دلار می‌دهیم. به همین‌دلیل خدماتی که می‌دهیم کیفیت بالایی دارد و تضمین شده است. فقط به بودجه شما بستگی دارد که می‌خواهید چطور عروسی‌ای در ترکیه برایتان برگزار کنیم». این پاسخ یکی از مسئولان شرکتی است که کارش برگزاری عروسی برای ایرانی‌ها در ترکیه است، در واکنش به سؤالی درباره اینکه یک مشتری چطور می‌تواند به این خدمات در یک کشور خارجی اعتماد کند؟ (ادامه)
٤٦سال از سخنرانی‌ای که منجر به تجزیه بحرین شد،گذشت
(ادامه)
 شمال نيوز: نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جدایی شهرستان هایی از گیلان و مازندران و تشکیل استانی جدید، حرفی غیر منطقی و غیر عملی است و این حرف نظر شخصی فرد و برخواسته از احساسات وی است. جدایی شهرهایی از گیلان و مازندران و تشکیل استانی جدید، حرفی غیر منطقی و غیر عملی است
شمال نيوز: نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جدایی شهرستان هایی از گیلان و مازندران و تشکیل استانی جدید، حرفی غیر منطقی و غیر عملی است و این حرف نظر شخصی فرد و برخواسته از احساسات وی است.(ادامه)
سجاد مقصودی 
بررسی دلايل و موانع استان شدن غرب مازندران(ديدگاه)
سجاد مقصودی (ادامه)
۳ فرهنگ در این شهر در هم تنیده شده‌اند؛ گیلکی، آذری و تالشی و حتی بسیاری اوقات فرهنگ آذری آن قدر در این منطقه از گیلان غلبه دارد که باورش برایت کمی مشکل می‌شود و از خودت می‌پرسی که اینجا هنوز گیلان است؟ اما نم شالیزارها و بوی دریا برایت یادآوری می‌کند اینجا هنوز گیلان است و ... آستارا ،آسمان بام‌های سفالین ایران
۳ فرهنگ در این شهر در هم تنیده شده‌اند؛ گیلکی، آذری و تالشی و حتی بسیاری اوقات فرهنگ آذری آن قدر در این منطقه از گیلان غلبه دارد که باورش برایت کمی مشکل می‌شود و از خودت می‌پرسی که اینجا هنوز گیلان است؟ اما نم شالیزارها و بوی دریا برایت یادآوری می‌کند اینجا هنوز گیلان است و ...(ادامه)
تمسخر لهجه ها ؛ مرگ فرهنگ ملی
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.